Weblocal.ca

Search

business name, category, key word, etc.
Locations region, city or postal code for better results
No recent locations
Find local businesses, rate your experiences, and share with the community
Love It Hate It
0 0
popup tail
1 stars 1 reviews

Riendeau Hyundai

1433 Boul Armand-Frappier
Sainte-Julie, QC  J3E 3R6

(450) 649-4646

Get Directions
Start from:

What the community has to say about Riendeau Hyundai

Add Photo or Video
User Photos & Videos

Be the first Weblocal.ca user to add photos or videos of Riendeau Hyundai

Information from the business
English
November 12, 2010

Les véhicules offerts sont: Riendeau Hyundai Rien que le meilleur .... pour vous! - Hyundai Accent Berline - Hyundai Elantra - Hyundai Genesis - Hyundai Tiburon - Hyundai Accent à Hayon - Hyundai Elantra Touring - Hyundai Santa Fe - Hyundai Tucson - Hyundai Azera - Hyundai Entourage - Hyundai Sonata - Hyundai Veracruz

Brought to you by 411ca

Add your review
Reviews [1]
French
1 star rating
mbmon June 16, 2012
Scammers!!! Fausse représentation!!!!

After a call to confirm that the car at Riendeau Hyunday was available follewed by an agreement on pricing + my credit card information to leave a deposit at the request of the salesman, 45Km later, when I show up I'm being told that the car was already sold a couple of days before and they tried to sell me something else. I made it clear when I called that I didn't want to go for no reason and that is why I negotiated the price on the phone. After talking to the salesman he refused to go get his boss so I stood up and told the reception to call him for me. The manager apologized but at the same time found excuses for his salesman kind of saying it was fair to use strategies to get customers in. If they are ready to use that to sell cars I wonder what they are willing to do to once you buy it and get your car in their garage $$$.

Après un appel chez Riendeau Hyunday pour confirmer la disponibilité d'une voiture usagée annoncée sur leur site web et une négociation au téléphone pour s'assurrer que le prix serait juste et ainsi éviter un déplacement inutile, à la requête du vendeur (Jean Francois) je donne mon numéro de carte de crédit pour laisser un dépôt ainsi que mon numéro de téléphone. 3 heures plus tard je me présente pour être informé par le même vende3ur que la voiture à été vendue quelques jours plus tôt. Je demande à discuter avec son patron ce qu'il me refuse en pretextant son absence, j'insiste et me dirige vers la reception pour demander qu'on l'appelle, il intervient donc en me disnat de relaxer et qu'il irait le chercher. Après 15 minutes d'attente le directeur des ventes se présente, il s'excuse de la situation dit que ce n'est pas dans la politique de son entreprise de faire ce genre de fausses représentations mais en même temps il excuse le vendeur en disant qu'il doivent faire leur possible pour amener les clients à l'intérieur de plus il me blame pour avoir mis "un fusil sur la tempe du vendeur" en négociant le prix au téléphone. Après avoir trouvé le commentaire précédent je commence à croire qu'au contraire c'est dans la politique de la maison de faire des fausses représentations. Si l'on vous ment pour vous vendre un vehicule imaginez ce qui se passe quand vient le temps de passer au garage pour une réparation.

All Rights Reserved © 2008-2019 Weblocal.ca